Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind forsikringselskapet liker ikke å betale til kunder. Dette er min erfaring med dem. Jeg har veldig dårlig erfaring med det.
Enkelt og melde skade. Sendt med bilder av skade. Rask tilbakemelding /behandling av meldt skade..
fornøyd med oppgjør, saksbehandler og velviljen jeg møtte i Fremtind .
Vil nok anbefale det til andre.Blant anett for rask behandling og lange forklaringer om hvordan skaden skjedd.
Absolutt alt var tilfredsstillende. Enkelt å fylle inn skadeskjema,rask saksbehandling og levering av helt ny vare tilbake ila.noen dager og 0 i egenandel.Går virkelig ikke ann å bli bedre enn det!!!
Havde en kæmpe forsinkelse på rejse, med dertil hørende kostnader, Fremtind løste dette raskt og effektivt, og udbetalte en kompensation, hyggelige sagsbehandlere,let og smertefrit,
Opplever forsikringen som trygghet og får den hjelp jeg behøver