Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind skriver: Det er ikke dekning for avbestilling av reise når du starter på reisen.
Raskt svar på telefonen ,og hjelpsom , hyggelig kundebehandler. Pengene på konto etter 1 dag. Flott seevice.
Veldig rask behandling etter at skademelding var sendt inn. Meget bra
Fremtind har alltid vært pålitelig, behjelpelig og hyggelig, og vi har alltid fått god hjelp gjennom dem.
Sak 1: Jeg følte meg dårlig behandlet. Alt jeg skrev ble mistenkeliggjort. Jeg fikk ingen orientering om hvilken dokumentasjon selskapet trengte for å foreta en god vurdering i saken. Saken endte med at jeg fikk pengene mine fra reiseselskapet. Sak 2: Svært hyggelig tatt imot, av en løsningsorientert person. Jeg håper at Sak 2 er mal for evt. fremtidig kontakt.
Mange flinke / kunnskaps sørvis innstilte folk / men lit stivbeinte regler !
Veldig god oppfølging fra dere etter mitt innbrudd.