Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sak 1: Jeg følte meg dårlig behandlet. Alt jeg skrev ble mistenkeliggjort. Jeg fikk ingen orientering om hvilken dokumentasjon selskapet trengte for å foreta en god vurdering i saken. Saken endte med at jeg fikk pengene mine fra reiseselskapet. Sak 2: Svært hyggelig tatt imot, av en løsningsorientert person. Jeg håper at Sak 2 er mal for evt. fremtidig kontakt.
Mange flinke / kunnskaps sørvis innstilte folk / men lit stivbeinte regler !
Veldig god oppfølging fra dere etter mitt innbrudd.
Helt greit, rask og effektiv kundebehandling Trygt og forutsigbart
Styr unna ! aldri fremtind igjen, alle andre selskaper dekket skadet men Fremtind nektet og har klart å ta helt urimelige forbehold som gjør til de kommer seg unna. Bruk andre seriøse selskaper som faktisk har gode forsikringer og vilkår. Kunde i mange år, never again når man først trenger de så er de absolutt ikke der.
Egenandel på 6000,- er i høyeste laget for meg. Leiebilen ble Toyota Corolla Sport, en artig og flott bil å kjøre.
Sen behandlingstid, har ikke fått konkret tilbakemelding