Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid, lite informasjon og ingen som tok tak i saken før jeg truet med å forlate Fremtind. Møtte kun en person som var kompetent og tok tak i saken av alle gangene jeg ringte. Tusen takk til (anonymisert) som tok tak og fikk avsluttet saken vår. Deg gir jeg toppkarakter for måten du ordnet opp på da jeg var frustrert og drit lei.
Min opplevelse var selvsagt veldig trist idet skaden oppstod, men så ble alt snudd til en positiv opplevelse da jeg opplevde forsikringsselskapets håndtering av saken. Enkelt, ryddig og greit.
Blir ikke tatt alvorlig, og håpløst å få utbetalt skadeoppgjør ! Mine erfaringer er negative, dessverre.
Veldig enkel saksbehandling når uhellet er ute. Enkelt å melde skade.
Min oppfatning er at man betaler mye (topp kasko) og får svært lite igjen for det!
Rask og god behandling. Forståelsfulle behandlere og raskt oppgjør.
Alt skjedde i rett rettefølge og rask tilbakemelding