Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig grei forsikring, da mitt barn mistet nettbrett og jeg ringte skade, var service veldig bra. De sjekket først om kunne fikses på sted, men da ikke så kunne gjøres sendte de den videre. God informasjon under hele prosessen.
Har ventet flere måneder, har blitt løyet til gjentatte ganger om at jeg skal bli fulgt opp samme dag, neste uke etc. Min erfaring er at de lyver flere ganger, holder aldri ord. Har nå 4 forsikringssaker og alt blir bare ignorert totalt. Ville valgt hvilket som helst annet selskap i blinde. Skal ut så snart sakene er ferdige. Men ser ut som det kan bli rettsak om de ikke begynner å gjøre jobben sin snart.
Tiden det tok fra jeg sa ifra og til det var fikset tok under 3 dager.
Veldig rask respons og tilbake betaling av egenandel
Veldig enkelt å melde skade, samt rask avgjørelse.
Fikk avslag på sak om tyveri. Siden jeg kjente personen og hadde for en periode lånt ut en mobiltelefon, da denne ikke ble returnert meldte jeg den stjålet. Men fremtind har bestemt at siden jeg kjente henne så var det ikke tyveri
Grei og rask behandling ved skade. Grei tilbakemelding og kundebehandling.