Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask respons og tilbake betaling av egenandel
Veldig enkelt å melde skade, samt rask avgjørelse.
Fikk avslag på sak om tyveri. Siden jeg kjente personen og hadde for en periode lånt ut en mobiltelefon, da denne ikke ble returnert meldte jeg den stjålet. Men fremtind har bestemt at siden jeg kjente henne så var det ikke tyveri
Grei og rask behandling ved skade. Grei tilbakemelding og kundebehandling.
Jeg tar som regel kontakt med selskapet på telefon. Får da en personlig saksbehandler. Fint å ha hvis det er noe som må følges opp. Gammeldags, men trygt og godt. Det fungerer veldig bra for meg.
Meningsløst å bruke penger på. Ansvarsfraskrivende og dårlig forsikring, ikke å anbefale.
Katastrofe på behandling av saken,her er de null forståelse andgående min sak, alt blir bestem uten at jeg får kontakt med saks behandler, det som heter kunde vennlig er helt borte….dere kjøre bare deres system og ferdig med de….vis dere trur at de systemet er bra tar dere feil,dere må snakke med folk, noe som igjen heter på godt norsk for kommunikasjon…