Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd 1.gang, men går tregt nå 2.gang. kun de to gangene jeg har vært i kontakt med aelskapet.
Rask og god behandling av saken. Hyggelig saksbehandler.
Svært skuffet over prossessen fra a til å, der hensikten helt åpenbart har vært å lete med lupe etter argumenter for å avslå en helt ordinær innbo-skadesak. Styr unna
Raskt og greit oppgjør, phyggelige folk som jobber der
Veldig dårlig Ikke fornøyd, var veldig frekk i telefonen. Har aldri opplevd at noen har snakket såpass frekt. Var veldig slemme kommenterer fra hun som snakket i telefonen. Sånn bør det ikke være lov til å snakke med kunder.
Jeg er fornøyd med saksbehandlingen når det gjelder skaden på bilen min
Jeg/vi har bare gode erfaringer når det gjelder behandling av sak. Som regel rask tilbakemelding, og får god info om forsikringer. Det eneste jeg synes kan bli bedre er at man kan komme raskere gjennom på telefon, men nå har jeg oppdaget chat på fremtind si nettside, og kommer til å bruke den når jeg har behov for det.