Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig Ikke fornøyd, var veldig frekk i telefonen. Har aldri opplevd at noen har snakket såpass frekt. Var veldig slemme kommenterer fra hun som snakket i telefonen. Sånn bør det ikke være lov til å snakke med kunder.
Jeg er fornøyd med saksbehandlingen når det gjelder skaden på bilen min
Jeg/vi har bare gode erfaringer når det gjelder behandling av sak. Som regel rask tilbakemelding, og får god info om forsikringer. Det eneste jeg synes kan bli bedre er at man kan komme raskere gjennom på telefon, men nå har jeg oppdaget chat på fremtind si nettside, og kommer til å bruke den når jeg har behov for det.
Jeg har for første gang på 7 år benyttet muligheten for og bruke forsikring på min hund. Det ble akutt og regningen ble stor, men fremtind gjorde det mulig for oss og redde vår lille skatt. Tusen takk.
Fremtind poengterte hva jeg hadde krav på utover hva jeg selv hadde anført. I tillegg skjedde oppgjøret meget raskt.
Kjempeservice,rask behandlingstid og bra kundebehandling🙂
Har benyttet meg av reiseforsikring i forbindelse med sykdom. Senest da bilen fikk karosseriskade fikk jeg bra behandling.