Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min datter ordna opp vi var ute på reis når bilenvåres blei rygga på. Og skaden fiksa tilvi kom heim. Vett ikke mer å skriva
Ved skade på bil må du legge ut for egenandel selv om det er åpenbart at den andre parten vil få skylden. Unødvendig og irriterende.
Tydelige spørsmål, greie utredninger og rask saksbehandling
Rask kundeservice, hyggelige på telefonen og de forklarer det jeg lurer på. De tar seg tid til deg på telefon og svarer raskt på mail.
Min baggasje ble borte for 6 uker siden. Den ble levert til et hotell lenge etter at jeg dro fra hotellet. Hotellet vil ikke sende kofferten til meg (forståelig nok), og flyselskapet som egentlig er ansvarlig svarer ikke på mine henvendelser. Skulle ønske forsikringselskapet kunne bidra med litt hjelp, men det gjør de ikke.
Har heldigvis ikke ofte hatt behov for å benytte reiseforsikringen, men de gangene jeg har brukt forsikringen har det vært raskt oppgjør.
Hyggelige rådgivere, rask kundebehandling og enkelt og greit å fylle ut skademelding på nett,