Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min baggasje ble borte for 6 uker siden. Den ble levert til et hotell lenge etter at jeg dro fra hotellet. Hotellet vil ikke sende kofferten til meg (forståelig nok), og flyselskapet som egentlig er ansvarlig svarer ikke på mine henvendelser. Skulle ønske forsikringselskapet kunne bidra med litt hjelp, men det gjør de ikke.
Har heldigvis ikke ofte hatt behov for å benytte reiseforsikringen, men de gangene jeg har brukt forsikringen har det vært raskt oppgjør.
Hyggelige rådgivere, rask kundebehandling og enkelt og greit å fylle ut skademelding på nett,
Sendte vår sak pr. post og fikk etter 2 dager en e-post med oppfølgingsspørsmål. Dette ble besvart, og dagen etter fikk vi resultatet. Og 2 dager deretter fikk vi oppgjøret. Veldig bra og ryddig håndtert.
Utmerket at man får tidlig tilbakemelding når man melder inn en skade
Forsikringssaken gikk greit for seg. Bra nettløsning for innmelding av skade og oppgjøret gikk raskt.
Veldig flott å ha på ferie var i tyrkia og måtte til lege . Ellers bra og økonomisk billig å ha