Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I en vanskelig situasjon løste Fremtind saken min til det aller beste for meg. Kan ikke få fullroset de nok. Hele saken var løst på 2 dager. Raske svar, rask behandling, forståelsesfulle saksbehandlere og best mulig utgang av saken for meg.
Betaler for null og ingen ting ! Leverer faen ikke tlf inn til Elkjøp for at de skal bruke flere dager på å få den fikset, eg trenger tlf min hver dag. Flere operatører tar dette på dagen/timen. Er også meget høy egenandel
Trivelig saksbehandler, kjapp respons på spørsmål underveis, kort behandlingstid og forståelig språk for oss ufaglærte
Sendte inn sak på en lørdag, allerede mandag fikk jeg svar. Veldig greit skjema på nett.
Dårlig kundeoppfølging i.saken min.Bør følge opp saker bedre og i det minste holde det de lover via tlf/mail
Ikke vert for den er i kontingenten hadde jeg sakt opp på dagen ...og en sier en ting en annen en annen ting
Informativ og veiledning underveis er lett og tydelig. Kort saksbehandling. Egenandel er litt dyr.