Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt bra. Jeg er fornøyd m kundeservice og rask behandling.
Veldig kjapp med å ordne opp i saken. Strålende fornøyd👍
For meg det er veldig bra og betale for erstatning, siden jeg har ikke nok økonomi for å handle nye gjenstander, også er jeg svart fornøyd fordi de svare rask og løser problemer . Jeg anbefaler Fremtid!!
Saksbehandleren som jeg hadde kontakt med behandlet meg mere som et nummer og ikke en person. Lite sympati, trassig og kald. Har forsikring gjennom NSF, som jeg hadde en dialog med. Det kom fram at det er svært dårlig dialog mellom Fremtind og NSF. Fikk tilbake forsikringspengene, men veldig dårlig saksbehandler.
Ikke deker hele beløpet på grunn av kvitering Det er ikke god ta muntlig svar Jeg brukte mer enn jeg fikk i ferien
Brukervennlig digitalt skjema og rask behandling!👍🏼
Veldig bra oppfølging, rask behandlingstid, jeg er kjempefornøyd med saksbehandlingen