Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandleren som jeg hadde kontakt med behandlet meg mere som et nummer og ikke en person. Lite sympati, trassig og kald. Har forsikring gjennom NSF, som jeg hadde en dialog med. Det kom fram at det er svært dårlig dialog mellom Fremtind og NSF. Fikk tilbake forsikringspengene, men veldig dårlig saksbehandler.
Ikke deker hele beløpet på grunn av kvitering Det er ikke god ta muntlig svar Jeg brukte mer enn jeg fikk i ferien
Brukervennlig digitalt skjema og rask behandling!👍🏼
Veldig bra oppfølging, rask behandlingstid, jeg er kjempefornøyd med saksbehandlingen
Lett å melde inn og meget proff behandling av min sak!
Ble stopp på bilferie, de hørtes veldig behjelpelige ut i starten, men det viste seg å ikke stemme. Ingen ringte opp igjen som avtalt og måtte vente hele natten på å komme oss til et hotell, etter å ha ringt de sikkert 20 ganger. Måtte til slutt ordne alt selv. Oppgjør etter dette vil de ikke betale som avtalt. Med barn i bilen var dette en veldig uhyggelig opplevelse. Meget misfornøyd.
Saksbehandler mener at jeg kunne kjøpe viltkjøtt direkte fra jeger. Trekte derfor fra 5000kr i tillegg til egenandel på skjønn, selv med bildebevis. Hadde ingen aning hva slikt koster. Har også veldig dårlig erfaring i en innbo/huskade sak (typ sotskade)