Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte akutt inn med hunden vår. Forsikringen dekket det aller meste. Direkteoppgjør mellom veterinær og Fremtind. Raskt og enkelt
Mistet telefonen min fra fritidsbåt, får ikke noe som helst fra forsikring da de måtte ha telefonen for å fullføre et forsikrings oppgjør. Dvs at ved tyveri vil forsikring heller ikke gjelde?? Siden også da er telefonen utilgjengelig.
Rask og enkel behandling. Hyggelig ansatt. Veldig behjelplig
Kun trenering/kvelulering. Saksbehandlere totalt kunnskapsløse hva gjelder sykdom på hund
Ble ikke tatt på alvor. Det ble ikke rekvirert noen taktsmann for å se på skadeomfanget. Alt måtte vi fikse selv. 3-4 forskjellige saksbehandler og lang responstid.
Har hatt gode erfaringer i 40 år gjennom LO kollektive forsikringer. Men er en god kunde da den kun er blitt brukt to ganger på småbeløp.
Greit og oversiktlig skjema for utfylling av skadeopplysninger