Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har forsikring gjennom mitt DNB mastercard. bestilte tur/retur taxi gjennom internett å betalte med fult mastercard pga forsikring tilfelle svindel. Ingen dukket opp for og hente oss å meldte dette inn, forsikringen dekker ikkje svindel, men dekker tyveri som di ikkje mener dette er. ikkje prøvd å kontakte meg eller noe for å få oppklaring/ forklaring bare rent avslag
Så lenge du gjør ditt, gjør fremtind sitt 😊 Fikk litt lite igjen iforhold til firventet. Men alt i alt er jeg meget fornøyd.
Måtte vente over 4 mnd før en fekk tilbakemelding på om en vannskade blei dekket av topp boligforsikringen.
Jeg var overrasket att det gikk så fort og allt ble så bra
Fikk raskt behandling av skaden på bilen ogm redusert egenandel for ikke å benytte leiebil ved verkstedbesøket
Fremtind svarer raskt og har hyggelige saksbehandlere
Gikk veldig fort fra skaden ble meldt til den ble godkjent, og bilen var klar for verksted.