Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Manglet oppdatert telefon nummer, vil gjerne ha et kort med nummer til oppbevaring i lommebok, mye annet å tenke på i en akutt situasjon.
Ble godt tatt imot av saksbehandler. Lyttet og stolte på verdi takst av gjenstander. Fikk selfølgelig alders fradrag, som ventet.
Har hatt alle mine forsikringer i Sparebank1/Fremtind nå siden 2007. De gangene jeg har hatt behov for forsikringen har saksbehandling vært gjennomført raskt, og forsikringspenger raskt på konto. Da kloakkpumpeanlegget husstand er tilkoblet måtte repareres for en kostnad på 15-20000 per husstand, var Sparebank1/Fremtind ett av få selskaper som godkjente dette som del av husforsikring. Har hatt bruk for kjeledyrforsikringen 2 ganger, også her upåklagelig oppfølging og service. Jeg kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.
Fikk god hjelp og kjapt oppgjør. Opplevde at nettsiden deres var enkel å bruke. Da saken var godkjent var det bare å levere hos Eplehuset. Supert!
Hadde ein skademelding som ble behandlet på ein hurtig og effektiv måte, veldig fornøyd
Da min hund plutselig ble lam på begge bakbena, var det godt å slippe å bekymre seg for penger. Jeg bare oppga kunde nr hos veterinær. Resten ordnet seg selv. Det viste seg også at jeg slapp å betale egenandel da jeg var total kunde og har vært skadefri de siste fire årene. I en sånn situasjon vil man gjerne slippe ekstra bekymringer rundt økonomi.
Ikke gi opp i første omgang med å få kontakt på tlf. Ha alle papirer og spørsmål klart for hånden, så blir saken din raskt og effektivt behandlet til alles tilfredshet.