Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man har brukt for forsikkringen Så gjelder den ikke for de Så fyyy så skuffet
Rask , effektiv, hyggelig og forståelig behandling.
Vil ikke anbefale disse. Ikke hjelp å få om du ringer fredag etter 1500. Gikk 6 dager uten varmtvann. Tok en uke å få takstmann på besøk. Gikk nesten en mnd før jeg fikk takst, som sier at jeg ikke får dekket ny bereder, noe jeg har byttet i god tru. Etter 100 telefoner , fram og tilbake. Får jeg høre fra en kunderådgiver at .. Ja , ser du har byttet bereder, den hadde nok sikkert holdt ett år eller to til... HVA sier jeg, så det du sier er at om jeg kunn hadde byttet del, å jeg hadde fått en lekkasje om 1-2 år så måtte jeg ha betalt 10000 i egenandel igjen???? Og toppen av frekkheten var da en av de siste samtalene jeg hadde med dem (etter og ha forklart historien til sikket 10 ulike personer) Hvor jeg sier at vanlig mann i gata har ikke råd til å legge ut for alt dette, rørlegger, rørlegger på overtid, materiale for å reparere ? Hvor jeg får tilbake, da MÅ DU TA OPP LÅN.... Noe så frekt. STYR UNNA. De er fine så lenge alt er i orden, brukt de i ti talls år, når jeg først får en skade , er dette resultatet. Slett hjelp, lang ventetid..
Veldig fin løsning for skade på propell og drev på gammel båt.
Meget godt fornøyd med behandling av saken vår. Godt å slippe å kjempe flere kamper når uhellet er ute.
Veldig bra selskap, dem er raske og flinke til å følge opp. Anbefales på det sterkeste
Jeg likte bedre når DnB hadde sitt eget forsikringselskap, nå er det blitt stort og med liten mulighet til å føle at jeg som privatperson blir sett....jeg er nå bare en av mange, før følte jeg meg sett og ivaretatt.