Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble syk på reise og ble informert av Fremtind om hvordan jeg skulle gå frem. Det var 20 min hver vei til lege og jeg var sengeliggende. Fremtind orienterer om at konsultasjon med lege på annet vis (tlf, video eller e-konsultasjon) er tilstrekkelig. Så får jeg avslag for erstatning, med begrunnelse i at jeg har gjort nettopp som de sa, dvs hatt telefonkontakt og e-konsultasjon med legen. Det er helt uakseptabelt.
Alt for treige. Holder ikke avtaler eller frister. Må regne med å purre masse.
billig og bra! god kundeservice og enkelt og fikse selv på nett om det er noe
Enkelt og registrere skaden, raskt å legge ved vedlegg, og meget raskt oppgjør. Alt via nettet uten saksbehandlere.
Lett å komme i kontakt med hyggelige og flinke konsulenter.
Har sjeldent brukt mine forsikringer så har lite av andre hendelser og ta erfaringer fra, men dette gikk knirkefritt, utenom utforkjøringen min vell å merke....
fantastisk forsikring rask kundehjelp med tjenester