Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god informasjon da jeg kontaktet selskapet på tfn. Saken ble registrert sendt på kveld i helgen.(Påske).Tok kontakt med selskapet på mandag og alt av info og behandling ble fullført.
Fikk en forklaring på telefon og siden et annet oppgjør av sak i forhold til tolkning av hva som dekkes av skade. Vanskelig å skifte ut isolasjon og annet i tak/vegg uten å rive vekk for å komme til.
Fremtinds behandling av min skademelding var elendig.det var både tidkrevende for min del, dårlig kundeservice og løgn fra kundeservice. I det hele tatt fikk jeg ikke dekt i nærheten av utgiftene mine, og jeg var nødt til å bruke forferdelig mye tid på hele saken. Fremtinds skademeldingsskjemaer er dessuten satt opp slik at man blir lurt til å kreve et mindre beløp enn de reelle utgiftene man har hatt.
Da vi har alle våre forsikringer i Fremtind har dere vist å være til hjelp når det trengs🌹
Det er bra at det ble foretatt en utbetaling i saken. I fremtiden bør selskapet ha en tettere oppfølging av eventuelle innleide entreprenører. Det har generelt vært vanskelig å komme i kontakt med selskapet, også i forhold til oppgjøret. Bedre oppfølging/kontakt med kunde er nok et stikkord her.
Ryddig og bra behandling når det skjer en skade så jeg er fornøyd.
Min erfaring er bare positiv på hele prosen, helt fra første kontakt til ferdig behandling.