Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt ved skade og fikk god informasjon og hjelp
Rask og imøtekommende. Men bør kvalitets sikre underleverandører/håndverkere
Følte meg forstått og trodd på.Kundebehandler forstod hva jeg hadde opplevd og var svært imøtekommende
Jeg dro til min båt på en lørdag og båten var fylt opp med vann. Å miste en båt er faktisk sorgelig men Fremtind gjorde sorgen lettere.
Positiv behandling. Rask oppfølging. Rask utbetaling av tilkjent erstatning.
Har brukt denne forsikringen en gng før og fikk god hjelp. Snakket med de på tlf brukte egen fagfolk sist gang. Denne gangen brukte jeg en de sendte det gjør jeg ikke igjen. Fikk ikke tilbakemelding på noe. Hadde sendt inn anmeldese ved skaden fikk ikke melding på det. Fikk plutselig utbetalt et beløp uten og fått oppgjøret. Dårlig tilbakemelding både på fagperson og forsikringen.
Brukbar , grei skademelding på nett. Men følte jeg hadde behov for å skrive inn litt egen, fri tekst. Noe jeg ikke fant plass til i skademeldingsskjemaet. Ble forespeilet 35 dagers behandlingstid, men fikk oppgjøret etter vel to uker.