Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etterhvert har det blitt enkelt å melde skade. Etter melding om skade kommer tilbakemeldingen raskt og er høflig og oppklarende. Vi er veldig fornøyd med kundebehandling selv om vi syns det har blitt dyrt.
Min sak denne gang gjaldt bruk av reiseforsikring for dekning av avlyst reise grunnet sykdom. Gledelig overrasket over service og vilje til rask saksbehandling hos kundekonsulent som jeg fikk kontakt med. Bedre kan det ikke bli!
Meget fornøyd med løsning av oppgjøret hvor fort det ble løst
Jeg har meldt skade kl 20 30, neste dagen kl 8 30 ble den behandlet. En kjempefin opplevelsen
Vi mistet bagasje og måtte leie ski og kjøpe litt klær. Oppgjør fra Fremtind kom raskt så snart vi hadde sendt inn informasjon og kvitteringer
Jeg har hatt uhell med bilen, og er fornøyd med oppfølging fra Fremtind og lån av leiebil,
Hovednøkkelen til min BMW ble ved et uhell knust. Saksbehandling i forkant og oppgjør for ny nøkkel skjedde i løpet av en-1 uke. Meget godt fornøyd.