Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk knirkefritt og greit. Jeg fikk en god kontakt med verksted og vi gikk grundig igjennom skadene om hva som skulle gjøres. Jeg hadde leiebil under hele reparasjons tiden, som kun var i noen dager.
Alle saksbehandlerne har forhåndsbestemt seg til å gi avslag, de er veldig frekke og uprofesjonelle.
I forbindelse med avbestilling av reise ba jeg om å refundert forskuddsbetaling på reise . Ingen problemer . Rask saksbehandling , pengene på konto i løpet av en uke , ingen problemer .
Jeg er bare fornøyd, både formelt i forbindelse med bilfimaet og ,måten det hele ble ordnet
Had a water damage in the basement of my house and received full support. You could do more to put pressure on Oslo Kommune as the water system on Konvallveien is very bad. We are lots of neighbors who plan to take a case against Oslo Komunne
Lett og nå en kundebehandler som var veldig hyggelig. Kort behandlingstid.
Jeg får opp forsikringene i nettbanken min, enkelt å holde oversikten, å kunne sjekke detaljer som kilometerstand osv. Enkelt å sende henvendelse digitalt. Raskt og effektiv skadebehandling (verdisakforsikring )