Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Liten kundekontakt. Liten kontakt med dere direkte.
Veldig god dekning og hjelpsomme kundebehandlere som hjelper etter kort tid.
Fremtind forsikring behandlet saken vår smidig og rask👏😊
Stort sett fungert bra. Imidlertid er der en tre år gammel sak de ennå ikke har ordnet opp i. Mens deres takstmann og et snekkerfirma kalte skaden for en naturskade, nekter selskapet på det. De har ennå ikke sørget for å få gjort opp for skadene. Særdeles svakt.
Fremtind forsikring er veldig hurtig til at sette priserne opp, så snart de har muligheten for det. Gjerne 12-15 %. Og samtidige øker egenandelen med 2000kr. 25%.
Alt for tregt, og systemet som forsikring selskapene bruker i dag når en kommer opp i en ulykke med bil,så er det bare vås. Tidligere fikk en ihvertfall det en skulle ha,nå er det bare hva forsikring selskapene mener,er de uenige i motparten sitt forsikringsselskap,selv om du er den som ikke har skyld ,så får en ikke et øre av det en har krav på
Veldig bra med innformasjon, men alt for langt vente tid på tlf.