Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skrev skademeldingen og det var det..hørte aldri noe fra dere. Nå sitter jeg her med en avsluttet sak og aner ikke om jeg må betale noe eller ikke…
Jeg ble godt i varetatt etter jeg kolliderte og bilen ble braket. De ble ordnet med alt ett bekjymmringsløst oppgjør.
Det som er bra er at de behandle rask. lett og melde skadet. de følger opp fort. De kan blir bedre på høre mer på enkelte saker enn bare å avslutte den pga.. det som står i boka. Mine erfaringer har vært 80%positivt med fremtind.
Opplevde kundebehandler som svært hjelpsom, dyktig og effektiv.
Jeg er veldig imponert over den raske saksgangen, gode servicen og hyggelige kundebehandler. Jeg er glad for at jeg har et slikt forsikringsselskap, som er såpass imøtekommende overfor kundene. Det gir en god trygghetsfølelse 🙂
Kjapp respons og helt greit oppgjør for nye briller
Dårlig dekning og de er ikke interessert i å høre argumenter. De avfeier direkte og henviser kun til alt med små skrift i avtalen.