Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige saksbehandlere som gir god service. Raskt og effektivt skadeoppgjør.
God oppfølging og god håndtering av saken samt meget god saksbehandler som hjelper meg.
I løpet av 25 år har vi meldt inn 3 skader og det er alltid et eller annet smutthull som gjør at ting ikke dekkes. Verste var en gang vi kjøpte en bolig med uthus, der ble det etterhvert oppdaget at uthuset var oppspist av biller, vi tok kontakt med forsikringen og fikk beskjed om at dette var dekket. Takstmann kom på inspeksjon og sa at bygget måtte rives, men han syntes at vi skulle sikre at det var dekt før vi gjorde noe som helst. Så jeg ringte opp forsikringen på høytaler mens takstmannen hørte på og fikk bekreftet at vi var dekket og at det var bare og starte rivingen. Etter jeg hadde rivd bygningen og kjørt bort all rivingsmasse tok jeg igjen kontakt med forsikringen for å spørre hvordan vi skulle gjøre dette videre, jeg hadde jo aldri brukt forsikring før. Da fikk jeg høre at saksbehandleren satt å skrev et avslagbrev på skaden min. Så det ble ingen erstattning den gangen eller, men huset var revet så det måtte bygges opp igjen... Heldigvis hadde vi spart opp igjen noen kroner for å bytte kjøkken, så jeg fikk bruke av disse pengene for å bygge opp uthuset. Frua fikk aldri noe nytt kjøkken mens vi bodde der... Jeg så over forsikringene mine i går og kom frem til at jeg betaler 95 000.- i forsikring i året, totalt nærmer jeg meg 2,5 mill, noe av dette krever banken at jeg trenger pga huslån. Men jeg må si at forsikring minner mer og mer om et åpenlyst ran, mulig at det er fordi jeg er for ærlig når jeg melder inn skader? Men nå har jeg bestemt meg for å melde inn stort og smått, alt som kan eller ikke kan tenkes at forsikringen dekker. Før eller siden skal jeg nok få de til å dekke noe!
Ok opplevelse. Anbefaler andre å bruk fremtind. Jeg er fortsatt fornøyd
Veldig raskt og samtidig god kundebehandling. Kjempe fornøyd med alt i sammen.
Kjapp til å svare, god kommunikasjon hele veien. Utfyllende svar.
Fikk god hjelp da vi hadde innbrudd hjemme, raskt oppgjør, en hyggelig saksbehandler som var grundig.