Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
2 gang på 3 år har jeg fått vannlekkasje, begge gang sender de samme takstmann, og begge gang avslår de følgeskader på 1 uke! Aldri opplevd så dårlig kundebehandling og profesjonalitet hos ett forsikringselskap! Føler takstmann er kjøpt og betalt for å spare de penger. Her foreligger det beviser som knuser takstmann sin rapport, og de nekter og la en uavhengig 3 part går igjennom saken, og bruker kun sin egen fagmann. Sier bare styr unna fremtind forsikring!!!!
Telefonen kunne ikke repareres (den kunne heller ikke brukes) og jeg var nødt til å kjøpe ny tlf. mens den ødelagte var inn til sjekk. Fremtind tilbyr kun erstatningsenhet - dvs. samme modell som den ødelagte, som er 5 år siden den kom. Jeg ønsker heller kontantoppgjør, noe Fremtind kan velge å tilby, men ikke gjør. If hadde gjort et kontantoppgjør (kr. 10 000). Dette er bekreftet.
Ikke annet å si enn at dette er garantert den beste forsikringen en kan ha
Rask og god oppfølging og oppgjør meget raskt på konto
Veldig misfornøyd med utfallet av ene saken. Eneste jeg er fornøyd med er behandlinga jeg fikk da jeg ble syk, den var fenomenal.
God oppfølging/behandling fra forsikringsselskapet...
Flinke saksbehandlere og veldig lette å forstå og raske👍😎