Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerte greit bortsett fra at forsikringskostnader øker vesentlig uten å kontakte kunde i forkant. Burde få mulighet til å fremforhandle nye forsikringstilbud og priser på forhånd.
Kort saksbehandling og pengene kommer raskt på konto
Rask saksbehandling. Meldte skaden og fikk diverse spørsmål bl.a. hvordan skaden skjedde. hvilken type etc
Jeg har en annen sak med kreditkort svindel når jeg var på ferie i USA. Dette var ikke behandlet ferdig enda. Jeg har allerede sendt nødvendig information. Jeg håper dere vil avgjøre saken så fort som mulig nå er det ca 2 og en halv måneder. Men Bilskaden saken behandlet veldig fort og jeg er fornøyd.
Har vært forsikringskunde hos dere i flere tiår. Har aldri før hatt bruk for forsikring. Jeg la ved bekreftelse fra forhandler på reell verdi. Ved kjøp av sykkel fikk jeg et megatilbud. Tilbudet var ca. 10.000,- lavere enn verdi, men forsikringen tok utg. pkt. i kjøpssum. Får derfor ikke samme sykkel som var frastjålet, men ca. det jeg betalte. Har konferert med andre som mener de har fått verdien og ikke kjøpssum. (Feks. en kunde hadde kjøpt en NOKIA til kr. 1,- men fikk beskjed om å angi reell kjøpssum for ny!)
Ansvarsfraskrivelse !! Skylte på forrige forsikringsselskap og hadde null forståelse på hendelse!
Fornøyd, men kunne ønske en raskere saksbehandling.