Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte sak inn via nett. Enkelt å fylle ut skjema, rask tilbakemelding. Oppstod en liten misforståelse, men feilen ble rettet opp veldig raskt. God service!
Meldte skade på mobiltlf. Rask behandlingstid. Godt fornøyd.
Fremtind ringte raskt tilbake, opprettet en sak og sendte meg link. Veldig lett for kunden å sende inn dokumenter på siden deres! God service.
Når behovet for et trygt, korrekt og raskt skadeoppgjør teller mest, har selskapet Fremtind Forsikring kommet svært langt for å møte sine kunders behov. Har ikke vært ute for bedre service fra annet selskap. Selskapet klarte å gjennomføre 24 timers skadeoppgjør til bank konto midt i krisen med Coronaviruset og en rekke krevende forsikringssaker:)) Ikke til å tro!!:))
Vi har nok hatt en liten skade i omfang. Saksgang og oppgjør var "supersmud".
Bra oppgjør. Beklager er ikke i form til lang avhandling
Jeg har ikke fått erstatning fordi jeg hadde ikke kvittering på tingen det jeg hadde skadde på.