Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde "uflaks" med to udramatiske kollisjoner på ett år, og Fremtind ble opplevd som løsningsorienterte og korrekte i prosessene. Uproblematisk å kontakte dem også.
Tegnet forsikring hos DnB som senere ble flyttet til Fremtind. Har registrert noen skader i forbindelse med hus hos Fremtind, og opplever dem som vanskelig å forholde seg til når skaden først oppstår. Det er lang behandlingstid på sakene, og de er lite villig til å dekke oppståtte skader. Når det gjelder endring i betingelser sendes disse ut per mail uten at det fremheves eller tydeliggjøres hvilke endringer som gjelder. Etter å ha vært kunde hos Fremtind i flere år er jeg nå klar til å bytte selskap.
Lett å få kontakt siden vi har egen kontaktperson. Lett å melde skade på nettet.
Ved skadeinnmelding får du raskt svar, god respons og sak avklart og penger iløpet av kort tid slik at man slipper å vente når uhellet er ute.
De trekker bonus fra forsikring på bil selv når bilen ikke blir behandlet når det gjelder skadedyr som tar seg inn i bilen. Dårlig eller ingen kontakt med kunden for å hjelpe med problemet. Bytta tilbake til if og er fornøyd.
Vi var uheldig å få noen småskader på vår og motparts bil i forbindelse med parkering. Fremtind oppfattet raskt problemstillingen. Vi hadde opparbeidet bonus slik at skaden ikke reduserte bonusen vår. Leibil inkludert. Alt fungerte problemfritt og bilen tilbake i løpet av 2 uker. Meget fornøyd.
Lett å melde skade. Selskapet svarer kjapt og forståelig