Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt 2 saker til behandling. Sak 1 er fra 2019 på Budapest lufthavn der kofferten ble knust ved avlessing Norwegian flyet. Forsikring gjaldt innhold og ikke selve koffert! Vi måtte ta dette opp med Norwegian på flyplassen, men ventende drosje og utrolig lang kø gjorde dette umulig. Sak 2 er fra Mars i år der regjering frarådet alle utenlandsturer pga covid- 19. Norwegian kansellerte avgang og vi måtte avbestille fly til Aberdeen og hotellovernattinger. Vi fikk erstatningen i dag som er helt ok, men saken har tatt over 1/2 år.
Servis er best kontakt er nydelig saken dere lose på best måte
Erstatning for ødelagte briller. Meget rask behandling og erstatningsbeløp.
Selskapet har sannsynligvis de beste vilkår av samtlige norske forsikrings selskaper i dagens marked. De har saksbehandlere som er lydhøre og lett å kommunisere med. I tillegg beslutningsdyktige. Meget bra!
Reiseforsikring, lang behandling sak, ikke fått tilbake penger for flyreise. tragisk.
Jeg var veldig tilfreds med min behandlig hos Fremtind forsikring.
Etter at strømmen var borte og all mat vart ødelagt ordnet dei veldig godt opp og jeg fekk oppgjøret raskt!