Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og hurtig dialog via mail med saksbehandler. En god opplevelse tross alt.
Bare rot fra ende til annen! Håper at jeg aldri får oppleve dette igjen! Enkelte konsulenter burde ikke ha en slik jobb!
Meget effektivt og ryddig skadeoppgjør som ble behandlet på meget kort tid.
Benytt andre taktsmenn som ikke er leid av forsikringsselskapet.
Hyggelig telefonsamtale. God forklaring på fremgangsmåte ved innsendelse av skademelding.
Når saken først ble behandlet var det greit og effektivt. Selve kommunikasjonen underveis var ikke tilstedeværende, og behandlingstiden var veldig lang.
Jeg anbefaler ingen å bruke Fremtind, det har gått nesten en måned siden jeg meldte skaden, og det tok lang tid før jeg endelig fikk levert telefonen. Etter mange purringer har jeg fortsatt ikke mottatt telefonen, og fremtind fraskriver seg ansvaret og ber meg som kunde om å ta opp min etterlysning med verkstedet, som igjen sender meg tilbake til Fremtind. Jeg har fortsatt ikke fått telefonen min tilbake.