Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken min antar jeg er ukomplisert. Burde vært behandlet for lenge siden. Alle etterspurte vedlegg er sendt. Fremdeles ingen utbetaling. Jeg er ny kunde i Fremtind og har ikke benyttet reiseforsikring i tidligere selskap. Derfor er jeg misfornøyd.
Hyggelige og hjelpsomme. Gir gode forklaringer og oppfølging underveis.
Enkelt skjema å fylle ut. Hurtig tilbakemelding på resultat etter at skadesaken var meldt inn.
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Rask utbetaling. God service på alle møter.
Fornøyd med god service og rask tilbakemelding. I tillegg var det gode beskrivelser på hvordan man går frem.
100 dager ventetid på reiseforsikrings oppgjør, ingen kommunikasjon eller informasjon underveis. Ved innboforsikring fikk jeg avslag på søknad etter å ha haket av feil i skjemaet. Rekkehus er leilighet, ikke hus. Ingen forklaring /oppklaring i skjemaet.
Er meget fornøyd med alt, spesielt under disse Corona tider.