Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe av de vanskeligste personene jeg har hatt med og gjøre.Ettet omfattende vannskade på bad og fullforsikring. Har jeg kun møtt motstand og så mye arbeide at jeg har blitt sykemeldt. Så vanskelige er de at jeg heller må fikse badet selv. De outsourcer forsikrings tilfellene sine,bruker andre og tredjeparter,som igjen gjør det vanskelig plassere ansvaret,når det har gått dårlig,gjorde de livet mitt til et hel***! Når uhellet først er ute,gjør de hva som helst,hva som helst annet enn å hjelpe deg. Frende forsikring er helt forferdelige. Min venn.. Ikke kom å si at du ikke har blitt advart!
Enkelt og bra billig rask respons tilgjengelig seriøst
Jeg har generellt fått grei behandling. Men, det gis heller ikke ved dørene for å si det slik
Alt i alt er jeg en meget fornøyd kunde. Framtinds saksbehandlere er imøtekommende og kunnskapsrike.
Hyggelig saksbehandel.Hurtig svar på problemet.Rask svar om problemet er dekket av forsikringen.Oppgjøret kom rask fra forsikringen👍
Jeg er fornøyd med Fremtind forsikring. Effektiv og god hjelp med skademelding og oppfølging.
Byttet fra If til Fremtind. Betydelig dårligere kundeservice og dårligere nettjenester. Det å snakke med en person ifbm skade fremstår umulig. Bistand på reise utenfor kontortid i Norge fraværende.