Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Usaklig mistenkeliggjøring, håpløs lang saksbehandlingstid, frekk saksbehandler, dobbel så dyr forsikring som hos Storebrand. Bare å holde seg langt unna Fremtind forsikring. Jeg har aldri brukt forsikring tidligere, og trodde jeg skule få besøk av takstmann, men det var en ekstern konsulent som jobber med avdekking av forsikringssvindel. Han la en diktafon på bordet og plutselig satt jeg i avhør. Var uheldig å komme nedi med propellen og et lite øyeblikk etterpå var jeg uheldig å komme borti moloen med skroget slik at det tilkom noen mindre riper. Fremtind spekulerte i om jeg hadde gjort dette med vilje, uten at jeg kan forstå hvordan jeg skulle ha noe å tjene på dette. Det kunne heller ikke de forklare meg! Det var laveste lavvann på 57 år og sterk vind, helt ny båt. De hengte seg opp i at forsikringen var tegnet samme dag som ulykken skjedde, altså samme dag jeg hentet båten fra forhandler. På spørsmål om det er vanlig å tegne forsikring før man faktisk eier noe, fikk jeg ikke svar. Ekstremt uprofesjonelt selskap, som tar cirka dobbel pris sammenlignet med Storebrand.
Jeg hadde en maskinskade, der verkstedet som skulle utbedre skaden var katastrofe, men det samme kan ikke sies om Fremtind. Her gikk det raskt med tanke på å opprette saken, til den var behandlet. Fikk nødvendig og god oppfølgning hele veien.
Hyggelig og klargjørende og rask behandling. Det var overraskende positivt etter å ha slitt veldig med i det hele tatt å få kontakt med Norwegian. Jeg forstår godt at DnB har valgt Fremtind som sitt selskap.
Rask og god kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.
Saken ble behandlet, fort og uten problemer. Jeg er veldig imponert hvor vennlig og forståelsesfull saksbehandler er. Har hatt forskjellige skadesaker, aldri hatt problemer. Får gode råd underveis og små tips hva jeg skal gjøre neste gang, når en evt. situasjon oppstår.
Rask behandling, meget fornøyd, anbefaler Fremtind gjerne.
Veldig fin forsikring og ha, det er god kundeservice, lett å gjøre endringer og lett å få god hjelp, har ingenting negativt å rapportere om Fremtind.