Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og klargjørende og rask behandling. Det var overraskende positivt etter å ha slitt veldig med i det hele tatt å få kontakt med Norwegian. Jeg forstår godt at DnB har valgt Fremtind som sitt selskap.
Rask og god kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.
Saken ble behandlet, fort og uten problemer. Jeg er veldig imponert hvor vennlig og forståelsesfull saksbehandler er. Har hatt forskjellige skadesaker, aldri hatt problemer. Får gode råd underveis og små tips hva jeg skal gjøre neste gang, når en evt. situasjon oppstår.
Rask behandling, meget fornøyd, anbefaler Fremtind gjerne.
Veldig fin forsikring og ha, det er god kundeservice, lett å gjøre endringer og lett å få god hjelp, har ingenting negativt å rapportere om Fremtind.
Snakket med en hyggelig og forståelsesfull ansatt hos Fremtind da jeg meldte skade. Skademeldingsskjema var greit å fylle ut og det var lett å legge ved vedlegg. Oppgjøret kom raskere enn forventet. Så jeg er veldig foenøyd.
Fikk vanninntrenging i kjelleren. Selskapet hjelper til med å registrere sak og får sendt takstmann. Lett å informere om tiltak jeg selv gjorde for å begrense skadene. Informasjon om bestilt førstehjelp kan bli bedre. Totalinntrykket er at det er mer behagelig å være Fremtindkunde når skader oppstår enn hos andre selskap jeg har hatt forsikring hos tidligere.