Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først av alt må en skille mellom de 2 eierne DNB og Sparebank 1. For de ansatte i kundebehandligen i callsenterene (kundekonsulentene) er ansatt i din bank. Derfor kan jeg kun vurdere DNB på kundekonsulenter, mens skadeavdelingen og datasystemene er felles. DNB har 2 store callsentre hvor de fleste sitter Gjøvik og Bergen. Gjøvik har noen kjempebra (les fantastiske) og noen dårlige, mens kvaliteten er jevnt bra i Bergen. Får du kvass behandling og dialekten tyder på Oppland avslutt samtalen og prøv igjen og sats på at du hører bergensdialekt neste gang. Generelt prøver alle kundekonsulentene å hjelpe deg og forstår deg om du har problemer. Utrolig servicemindede, men desverre noen få trekker ned. Har hatt noen skadesaker på hund så langt., og generelt kjempefornøyd, utover en saksbehandler som var alt for rask i svingene og trakk en feil konklusjon og avsluttet saken feil uten å ha satt seg skikkelig inn i den. Feilen ble raskt rettet av andre skadebehandlere etter en telefon. Generelt er de bra på dyreforsikring med en mulighet for kun 2500 i egenandel. Fantastisk skadebehandling i forhold til 2 andre kjente selskaper jeg har prøvd, og jeg har tjent mye på å ha denne lave egenandelen selv om selve polisesummen blir litt høyere, og jeg har maxbeløpet pr skade på hele min kennel. Savner en mulighet for å kjøpe en bedre avlsforsikring, og bedre verditap når hunden ikke kan avles (utbetale kun 500 om ei tispe ikke kan brukes i avl er en latterlig spøk, når ei hund gjerne koster over 20000 og du har lagt inn trening, bruksprøver og/eller utstilling i den) Trolig er det en dårlig programvare som er årsaken i en annen merkelighet. Kunden kan enten velge tillegsforsikring jakt eller avl på en hund - men ikke begge deler. Du kan hoppe frem og tilbake mellom jakt og avl etter behov, men det blir litt unødvendig for både meg og kundebehandlerne deres at jeg må huske og ringe og de må bruke tid på å endre hunden mellom jakt og avl mellom høstjakt og vårkull. Bedre å kunne tegnet begge deler samtidig, trolig dårlig dataprogram, for dette er det ingen som tjener på. Generelt kjempefornøyd, og kan trygt anbefalles. Kort ventetid på telefonen er også et pluss, og muligheten til å merke deg telefonnummeret på en god behandler og bruke vedkommende fast. Spesielt for meg som har en hel kennel forsikret hos DNB er det viktig å ha en skadebehandler som forstår spesialfeltet dyr, hva flere gjør i DNB delen av selskapet En annen liten svakhet. Fremtind har bare en bankkonto og den står i Sparebank 1. Det betyr at når vi med DNB innbetaler kan det gå en dag før innbetaling er registrert. Her burde det være mulig å velge konto
Rask behandling, positiv imøtekommelse. Greit å utfylle skjemaet.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtind forsikring. Alle skadesaker har blitt behandlet raskt og alt har vært etter avtalen. God kundeservice. Kan varmt anbefales!
Økt dekningssum til 2000,- er for høy i forhold til 1000,- tidligere. 90% av de daglige skadene ligger mellom 500-2000,- som sikkert er årsaken til at dere har økt grensen
Reiseforsikringen min hos Fremtind forsikring, gav kona mi rask og kvalifisert akutt behandling i Spania. Dere ordnet formalitetene og refundering på utmerket vis.
Klarte å ødelegge en pulsklokke og fikk dekket halvparten av den (6 år gammel). Supert! Steinsprut skade på bilruten. Sendte inn melding. Solgte bilen. Alt ordnet!
Rask behandling. Tok kun en dag før jeg fikk beskjed om at pengene var utbetalt.