Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt veldig god erfaring med Fremtind. God kundebehandling og tilbakemeldinger.
Det tok ni måneder fra innmeldt skade til reparasjon pga. gjentatte saksbehandlingsfeil. En skademelding (parkeringskader) med flere punkter ble delt opp og jeg måtte til slutt melde inn hvert punkt som egen skade. Til slutt måtte jeg vurdere hvilke skader som burde fikses (etter råd fra saksbehandler) da det ville bli kostbart.
Er så skuffet over dere... slett behandling av en god kunde hos der.. har ikke hatt samme behandler hos dere en gang... sender meg bare standard formuleringer... saken din er under behandling skriver dere... måtte ta kontakt med motpart.. (trygg) døm ryddet heldigvis opp.. Rett og slett misfornøyd med fremtid behandling av min sak..
Har den beste forsikringen, vi er begge medlem av Lo og har toppsikring på alt som er forsikret hos dere.😮💨
Veldig positivt , er meget fornøyd .Har ikke måttet vente lenge på behandling .
Meget rask og god service. Sendte inn skaden på en lørdag. På mandag var saken allerede behandlet og oppgjøret var på veg
svært fornøyd med forsikringsselskapet. Dette går frem av bemerkningene mineov