Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplevde rask behandling av min søknad om innboforsikring da jeg meldte skade på TV og nettbrett. Prosessen var effektiv, og jeg fikk rask tilbakemelding og god hjelp gjennom hele prosessen.
Svært effektivt og uproblematisk selv om all kommunikasjon var digital
Kort fortalt: Utrolig dårlig kundebehandling, de brukte tre måneder på å behandle saken min etter ulykken. Fikk ikke leiebil i lenger enn 14 dager. Til slutt hadde de solgt bilen videre uten å informere meg, da jeg spurte om å hente ut private eiendeler fikk jeg beksjed om at de ikke visste hvor bilen befant seg. Anbefales virkelig ikke, ønsker ikke engang mine verste fiender å oppleve en sak med dette selskapet.
Greie priser og rask behandling av innmeldte saker.
Veldig raskt og effektivt. Ordnet alt pr tlf og fikk erstatningen påfølgende dag.
Enkel og digital prosess for å sende inn skademelding. Meldingen ble sendt inn torsdag og pengene var på konto fredag. Strålende fornøyd!!!
Super og rask service. Tok ikke lanc tid fra jeh sendte skadesaken til jeg fikk svar.