Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med dette selskapet. De har alle forsikringer min familie behøver. Mine skadesaker har blitt løst raskt og greit.
De to gangene jeg har måttet bruke innboforsikringen min så har det gått veldig kjapt at jeg har fått svar og fått pengene. Så jeg er veldig førnøyd. Både jeg og samboeren min har gjennom Lo favør, noe som er veldig lurt - slipper unna egenandelen da.
Eneste minus er behandlingstiden som tokk 6 dager
Timeslange køtider (2-3 timer på telefon). Ingen prioritering av topp-kunder. Skadeoppgjør som grenser mot bedrageri fra selskapets side (tilbyr LED TV til 9900 som erstatning for OLED topp-modell til 60k). Fremstår som totalt uten ledelse og styring, min spådom er at porteføljen selges til en konkurrent i 2022-23 på billigsalg. Styr unna.
Rask og enkelt oppgjør. Veldig hyggelig takserer. Anbefaler fremtind forsikring.
Rask og effektiv behandling.Jeg fikk god oppfølging og følte meg ivaretatt som kunde.
Fremtid Forsikring sliter tydeligvis med underbemanning eller at systemene de har ikke fungerer tilfredsstillende. 4-5 ukers behandlingstid for en enkel forsikringssak er uhørt. Jeg måtte vente i telefonkø mellom 45-60 minutter. Hvis det kom inn nye faktura og nye opplysninger i saken så ble behandlingstiden utvidet med ytterligere 4 uker! Ikke bra for DNB og ha en forsikringsselskap som har så lang og utilfredsstillende behandlingstid. Jeg fikk til slutt oppgjør i juli for skaden som oppsto i april.