Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppgjør, lang tid, idiotiske oppfølgingsspørsmål og generelt elendig behandling. Selskapet bør ikke ha ansvaret for obligatoriske forsikringer gjennom fagforeninga. Skal de snyte oss slik som det er vanlig i den bransjen, så bør det være opp til hver enkelt om de vil bruke penger på de. Finn et annet selskap!
Raske svar Gode oppdateringer underveis Bare gode erfaringer
Saken knyttet innboforsikringen ble behandlet elektronisk via skjema og svaret kom umiddelbart. Etterpå ble saken rask fulgt opp. Fikk erstatningsprodukt for ødelagt telefon.
Kjempe fornøyd.ambefaler til alle,kjempe rask svar om alt😊😊
Har hatt skade både på bil og mobil. Alt gikk knirkefritt. Jeg er bare så fornøyd for når mann har skader og er fortvilet så hjelper det med god forståelse fra saksbehandler og godt oppgjør..
Hva er vitsen med reiseforsikring når Fremtind mener du lyver? en gjenstand ble stjålet fra lukket rom i min arbeidsbenk i kø opp fra bildekk til oppholdsrom eller ned til bildekket igjen på ferge i Nord-Norge. Det var ikke konkret nok. Fremtind konkluderte med at det ikke var sannsynlig at gjenstanden var stjålet. Jeg pakket gjenstanden ned i sekken 30 minutter før avgang og skulle hente dem opp 5 minutter etter ferjeturen, da jeg oppdaget at den var stjålet.
Aldri hatt problemer med å ta kontakt og få svar hvis det gjelder noe som jeg har måtte bruke forsikringen min til.veldig fornøyd med selskapet.