Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
At en ikke får dekket ting som er mistet. At de må være ødelagte for å få dekket utgifter til nytt. Dere oppfordrer til at folk skal lyve og bedra for å få igjen på forsikringen
Rask og god oppfølging og relativ hurtig behandling av saker
Alltid enkelt å få tak i noen som kan avhjelpe/svare på spørsmål.
Jeg hadde et uhell som for meg var ubehagelig. Da jeg forhørte meg med en saksbehandler hos Fremtind ble saken ordnet på en måte som gjorde at jeg følte meg godt ivaretatt og hjulpet. Takk for det.
Enkelt å melde inn skade. Raskt oppgjør. Alt i alt, meget fornøyd.
En veldig god samtale. Positive svar på mine spørsmål. Alle oppgjør går veldig raskt.
Hyggelig saksbehandler, raskt svar fra Fremtid etter fremlagt krav. Oppgjør raskt på konto.