Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Egentlig ett kjempe godt selskap, men litt før mye økning i pris pr år
Får rask hjelp når man tar kontakt, ev oppgjør er også enkle. Skademelding er nettbasert
Min erfaring er at de gjør alt de kan for å unngå å måtte utbetale noe som helst!
Greie priser på mine forsikringer, får hjelp når jeg trenger det
Rask saksbehandling. Kort ventetid for meg.Ingen anmerkninger.
Saksbehandlere svarer ikke på mail og avgjorde/utbetalte mindre enn jeg mener er riktig.
Hadde tyveri av MC, og saken var en no-brainer. Allikevel oppsto det systemfeil så man ikke kunne legge inn saken online. Etter at saken omsider ble opprettet manuelt måtte saken mases gjennom systemet via telefon p.g.a. basic ting som ferie-avvikling og sykemelding. Et klart kvalitetsfall i forhold til gamle DNB forsikring. På telefon var de i det minste hyggelige hele veien. Det er vel det eneste positive her.