Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde tyveri av MC, og saken var en no-brainer. Allikevel oppsto det systemfeil så man ikke kunne legge inn saken online. Etter at saken omsider ble opprettet manuelt måtte saken mases gjennom systemet via telefon p.g.a. basic ting som ferie-avvikling og sykemelding. Et klart kvalitetsfall i forhold til gamle DNB forsikring. På telefon var de i det minste hyggelige hele veien. Det er vel det eneste positive her.
Hyggelig kundebehandler Rask og effektiv 👍😀 Grei forklaring på hvordan osv
Fantastisk kundebehandling. Raske og ryddige. Lett og finne frem på nett. Lett å registrere sak.
Jeg opplever Fremtind som en seriøs leverandør av forsikringer, og både hus, innbo, husdyr og bil er forsikret det
Hadde en knust telefon og kontaktet fremtind. Fikk svar i med en gang og telefonen fikset på under en uke.
Enkelt å forholde seg til selskapet. Ryddig ved oppgjør.
Jeg meldte inn en sak på en robotgressklipper som hadde takket for seg. Jeg snakket med en hyggelig og hjelpsom person på telefonen, som forklarte hva jeg skulle gjøre. Fra jeg sendte inn alle dokumenter til saken var ferdig behandlet gikk det under et døgn. Jeg er veldig imponert og meget fornøyd.