Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde en vannskade som burde vært enkel å løse for forsikringen, men de har brukt 3 måneder på å komme til en løsning. Fra første kontakt til takstmann kom tok det bare to dager, men etter dette måtte jeg kontakte Fremtind selv for å få svar. Først når jeg truet med å bytte selskap tok de kontakt med meg.
Greit oppgjør, men det tok lang tid.Viktig å ta vare på alle kvitteringer og forklare seg ærlig
Enkelt å melde skade. Svar på skademelding og oppgjør kom fort.
Jeg vet ikke hva Jeg skal. Men det er bar e bra og dyr
De behandlet saken raskt De må ta hensyn til sakens kilde .
Veldig grei både behandling og behandlingstid! Må være et særdeles godt alternativ for alle.
Rask behandling og aldri noe problem med å få kontakt med saksbehandlere. Virker som om at det er viktig at kunden er fornøyd,