Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse av Frende forsikring er at de bruker rimelige priser for å lure deg inn som kunde, etter første året skrur de opp prisene uten å si ifra.
Hei, lokkepriser har vi ikke! Og vi setter aldri opp prisen uten varsel. Avhengig av hvilke dekninger du har foreslår jeg at du kontakter kundeservice på 55153600 hvis du vil ha en gjennomgang på forsikringene dine og en god forklaring på hvorfor prisen din er blitt justert, det kan feks være alder, nedgang i bonus eller antall skader.
Har benyttet meg av Frende i mange år nå, uten en eneste skade. I år fikk jeg "endelig" bruk for forsikringen min, og de var da svært lite hjelpsomme. Spørsmål og forklaringer jeg hadde ble besvart med en-stavelse ord, og noen av svarene var direkte kopi fra tidligere svar de ga på andre spørsmål jeg hadde. Istedenfor å forsøke å hjelpe meg i å ordne opp så har de bare fraskrevet seg alt ansvar og legger skyld over på andre involverte parter i saken.
Gode tilbud, greit å ha dem i kommunen. Ellers flotte priser.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Inger. Vi er glad for å høre at du setter pris på våre lokale rådgivere.
Jeg er ikke fornøyd med Frende, grunnen er rett å slett oppfølging av meg som kunde, endringer i priser osv.
Helt greit selskap. Har ikke hatt behov for kontakt.
Hei Frank, takk for at du tok deg tid til å gi oss stjerner. Vi gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover. Og den uavhengige EPSI-undersøkelsen viste faktisk at Frende har de mest fornøyde kundene etter skade, så det er jo godt å vite.
Hjelpsom, imøtekommende, rask, "rimelig". Kun hatt avbrudd ved reise, oppgjør kom raskt og ukomplisert.
Hei Anton, takk for kjempehyggelig tilbakemelding i disse rare, travle tider! Vi skal stå på for at du fortsatt skal være fornøyd fremover.
Jeg ble truffet av en lysmast som en lastebil veltet over min bil noe som gav betydelige skader på min bil. Bergingsfolk og verksted sa at bilen måtte skifte tak i tillegg til andre skader. Frende's takstmann derimot, mente at taket ikke måtte skiftes og at skaden var ca kr 126.000. Da rep. var satt i gang fant mann ut at taket måtte skiftes, noe som ville koste ca kr 100.000 ekstra. Da bilen skulle være klar viste det seg at det var skader på mange "kort" i bilen. Frende skyldte på verkstedet og meldte seg helt ut av prosessen. Det var ingen støtte å få og jeg hadde en bil som ikke fungerte etter kollisjonen. Jeg hadde rett på leiebil, men Frende fjernet denne godtgjørelsen da de mente bilen var ferdig reparert som forsikringsskade. Men saken var jo at problemene med kortslutninger var resultatet av kollisjonen (det var trolig kommet strøm inn i systemet). Hele prosessen med Frende var en kamp. De var uprofesjonelle og lot meg som kunde stå helt alene. Jeg har siden denne opplevelsen snakket med mange som også har negative erfaringer med Frende. Anbefaler derfor sterkt å velge et selskap som står der den dagen du trenger dem.
Så leit å høre at du opplevde oss slik, håper og regner med at du følger opp klagen din med oss direkte.