Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er ikke fornøyd med Frende, grunnen er rett å slett oppfølging av meg som kunde, endringer i priser osv.
Helt greit selskap. Har ikke hatt behov for kontakt.
Hei Frank, takk for at du tok deg tid til å gi oss stjerner. Vi gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover. Og den uavhengige EPSI-undersøkelsen viste faktisk at Frende har de mest fornøyde kundene etter skade, så det er jo godt å vite.
Hjelpsom, imøtekommende, rask, "rimelig". Kun hatt avbrudd ved reise, oppgjør kom raskt og ukomplisert.
Hei Anton, takk for kjempehyggelig tilbakemelding i disse rare, travle tider! Vi skal stå på for at du fortsatt skal være fornøyd fremover.
Jeg ble truffet av en lysmast som en lastebil veltet over min bil noe som gav betydelige skader på min bil. Bergingsfolk og verksted sa at bilen måtte skifte tak i tillegg til andre skader. Frende's takstmann derimot, mente at taket ikke måtte skiftes og at skaden var ca kr 126.000. Da rep. var satt i gang fant mann ut at taket måtte skiftes, noe som ville koste ca kr 100.000 ekstra. Da bilen skulle være klar viste det seg at det var skader på mange "kort" i bilen. Frende skyldte på verkstedet og meldte seg helt ut av prosessen. Det var ingen støtte å få og jeg hadde en bil som ikke fungerte etter kollisjonen. Jeg hadde rett på leiebil, men Frende fjernet denne godtgjørelsen da de mente bilen var ferdig reparert som forsikringsskade. Men saken var jo at problemene med kortslutninger var resultatet av kollisjonen (det var trolig kommet strøm inn i systemet). Hele prosessen med Frende var en kamp. De var uprofesjonelle og lot meg som kunde stå helt alene. Jeg har siden denne opplevelsen snakket med mange som også har negative erfaringer med Frende. Anbefaler derfor sterkt å velge et selskap som står der den dagen du trenger dem.
Så leit å høre at du opplevde oss slik, håper og regner med at du følger opp klagen din med oss direkte.
Veldig bra ved oppgjør. Men synes at prisen har blitt i drøyeste laget.
Hei Olav, du skriver ikke hvor lenge du har vært kunde og hva slags forsikringer du har. Etter tre år som kunde får du automatisk rabatt på alle skadeproduktene dine, lojalitetsbonus kaller vi det. Ta gjerne en telefon til oss, om du vil vi skal se på avtalen din.
Uthaling av utbedring selv om skade og ansvar er avklart. Veldig sen og dårlig på tilbakemeldinger.
Leit å høre at du har opplevd oss på denne måten. Send gjerne en e-post med skadenummer etc, så vi kan se på saken.
Frende Forsikring har gode forsikringer og er god når det gjelder service .
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.