Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For et drittselvskap, lærer dere opp deres egne ansatte til å se på kundene deres som svindlere? Hadde en sak hos dere, der saksbehandler tråkker på meg og er spydig og ufin. Sier det er min feil at uhellet skjedde og at uhellet kunne vært ungdyr og det er min feil og hele telefon samtalen vsr som et avhør
Hei her også, Martin! Vi tror selvfølge ikke at kundene våre er svindlere, de aller aller fleste ee ærlige folk. Likevel hender det vi stiller kontrollspørsmål, eller ber om dokumentasjon eller kvittering. Det er helt vanlig, og ikke for å tråkke på noen. Hvis du mener vi har gjort feil i saken din er det fint om du kontakter oss direkte, så vi kan få en annen saksbehandler til å se på den. Hilden Heidi
Ligger for høyt i pris i forhold til service og andre selskaper
Hei, det var leit å høre! Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal se på avtalen din på nytt. Hilsen Heidi
Viser ingen forståelse for situasjonen man er i, eneste de prøver er å finne billigste løsning for dem. Prøv selv å komme deg hjem fra nord Sverige til Bergen for 5000kr for to personer med oppakning som ikke kan tas med på fly. Vil ikke anbefale Frende til noen.
Hei Charlie, skjønner at dette ble styrete for deg. Finner ikke saken din herfra, men anbefaler at du tar kontakt igjen hvis du mener vi har gjort feil, så kan vi se på det på nytt. Hilsen Heidi
Hadde uhell med bil som kom til skade av naturkrefter, Frende ordnet opp på dagen.
Kjekt å høre at alt fungerer som det skal! Takk for god tilbakemelding, Mia! Det setter vi pris på. ❤️ Hilsen Heidi
Det er ikke noe å utsette på Frende, sjekker nå bare markedet om pris er riktig. Det må kanskje betales litt for å være fornøyd?
Takk for fin tilbakemelding, Harald! Ta gjerne en prat med oss også, hvis du vil vi skal se på avtalen din. Hilsen Heidi
Vi har erfaring både med bilforsikring og reiseforsikring. Hyggelige og behjelpelige folk som ordner raskt det du har behov for. Da vi måtte kjøpe nye flybilletter på grunn av en hendelse vi ikke rådde med, var pengene på konto allerede dagen etter at vi var i kontakt med Frende.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig glad for å høre at dere er fornøyde! ❤️ Hilsen Heidi
flere tilhengere innbo i to hus og leilighet etter tyveri er jeg ikke fornøyd med oppgjøret.
Takk for tilbakemeldingen din! Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Du må gjerne følge opp med saksbehandleren din, hvis du mener vi har gjort en feil. Hilsen Heidi