Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite behjelpelig, mistenksomme. Dårlig service, lite hjelpsomme.
Meldte inn et uhell/skade på innbo-forsikringen. Vanskelig kundebehandler kort i svarene og følger ikke opp spørsmål. De klarte det de ønsket, jeg gav opp. Byttet forsikring i dag, styr unna.
Hei Andre, ikke kjekt å høre at du opplevde oss sånn. Send oss veldig gjerne en tilbakemelding om dette, om du ikke alt har gjort det, så kan vi følge opp med riktig avdeling.
Topp forsikringsselskap med rask og god service. Hyggelige kundebehandlere.
Tusen takk for at du tok deg tid til å sende en hyggelig tilbakemelding, Torkil! Det setter vi stor pris på.
Veldig bra service og hyggelig bekjenning. Kraftig oppgang på bilforsikring uten opplagt grunn og uten at det blir varslet.
Hei Jørgen, prisene hos alle forsikringsselskap justeres som regel noe ved årsskiftet, basert på blant annet skadene på produktet i året som har gått, konsumprisindeks osv. Selv om du har kjørt skadefritt, kan det ha vært mange skader på bil generelt som påvirker din forsikring, fordi forsikring er et spleiselag.
Elendig kundebehandling.. Utgir seg for å være best på mange typer forsikring men når uhellet først er ute må du bruke all tid på å krangle med de og de bruker advokat umiddelbart for å vise at du ikke har sjans!! ALDRI BRUK DE!!
Hei Lillian, leit at du opplever oss slik. Jeg kjenner ikke saken din, men vi bruker aldri advokat umiddelbart! Er saken spesielt vanskelig, eller det er historikk i kundeforholdet som tilsier det, kan vi søke juridisk hjelp eksternt for å sikre riktig behandling av saken.
Det blir dyrere enn før da jeg har vært med dem så jeg vurderer å bytte forsikring min 👎
Dette er tydelig et selskap som har en pris før og en etter skade. Jeg opplevde en svært hyggelig tone da jeg ble rekruttert som kunde. Dette snur imidlertid tvert da jeg etter ca ett og et halvt år får bruk for dyreforsikringen på hunden. Etter å ha overprøvd to veterinærer slår den ufine saksbehandleren fast at de opprettholder avslaget. Det var heldigvis ikke store summen det var snakk om, og jeg kom meg unna dette selskapet umiddelbart. Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde stilt seg om det var bil eller bolig det hadde vært snakk om. Jeg har vært forsikringskunde i i forskjellige selskaper i over 33 år, og aldri vært borti maken til behandling. Som det fremgår av flere av tilbakemeldingene her, er det tydelig at jeg ikke er alene om denne erfaringen. For deres egen del, styr unna disse her!