Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er helt ok, samt lokal representant. Dessverre er de ikke i stand til å gi forsikringspremie ut fra 0 bilskader siste 30 år, men utelukkende ser på bilens HK og ikke på normal kjøring.
Må betale 6000 kr for skade som egentlig skal fikses av entreprenør (5 års garanti). Eg få faktura fra Frende og eg vet ikke hvorfor? Må betale 6000 kr på grunn av vannskade men... Eg har 5 år garanti fra entreprenør + skade årsaken (lekkasje rund pipe) var på grunn av dårlig materiale som entreprenøren leverte.
Hei Slawomir, ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan sjekke opp hva som har skjedd i saken din! Du finner kontaktinfo direkte til oppgjør hos oss i brevet du har fått. Hilsen Heidi
Best pris på min Tesla model SP85+. God kundeservice!
Så kjekt å høre! Takk for anbefalingen!
Nå har jeg også denne gangen holdt på over et døgn å ventet på at frende ringer meg tilbake. Tastet 1 og jeg holder min plass i køen sies det. Dette tastet jeg klokken ca 10 mandag 25/09 2017. Og venter fortsatt på denne tlf i dag 26/09 2017. Og har gjort det samme 2 ganger til i dag. Ringt kundeservice tastet 1 og jeg holder min plass i køen. Og dette er ikke første gangen det skjer. Hilsen Johan M. Misfornøyd med kundeservice.
Hei Johan, takk for at du sier fra. Slik skal det jo ikke være! Jeg melder fra til rette avdeling, og du kan også sende oss klagen din på mail, på [email protected] Hilsen Heidi
Meget skuffet over erstatning etter bilinnbrudd...
Bra. Men viktig med konkurranse. Bra med nærhet, men kan bli bedre
Lurer på om hvor lenge må jeg vente på svar. Skrev dem to ganger, men ingen svarer. Jeg er ikke fornøyd med forsikring, fordi jeg må betale termintillegg hver gang jeg betaler faktura. Det er 26 kroner i måned, men det er 312 kroner per år! Jeg vet ikke hvorfor de bestemte at bonusen min er 40%, hvis jeg sa at jeg har 50% bonus. Nå for tiden alle kan bruke live chat, men Frende bruker email.. Er det for å ikke svare på det??? Lønner seg å miste en kunde istedenfor å jobbe bra og gi god tjeneste? Har dere så mange kunder at dere vil ikke ha mer?
Hei Galina, vi vil selvfølgelig beholde deg som kunde! Og jeg regner med at du har fått svar fra [email protected] nå. Jeg kan ikke gå inn på avtalen din i kommentarfeltet her, men det er oftest slik at bonusen overføres fra tidligere selskap, så det kan ligge en forklaring der, men det sjekker vi opp i. Termingebyr kan du forøvrig slippe om du betaler årlig. Deler du opp fakturaen er det 26 kroner per gang, både med giro og avtalegiro. Og chat-funksjon tester vi ut på frende.no, hvor vi akkurat har lansert nye nettsider. Ellers kan du jo enkelt ringe oss på 55153600, til vanlige tellerskritt. Ta gjerne direkte kontakt, så kan vi hjelpe deg med det du lurer på.