Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig og greit selskap. Men jeg aksepterer ikke at premiene skrues opp så lenge jeg ikke har noen skader eller forsikringsutbetalinger.
Ringes stadig opp fra flere andre selskap, så bytte vurderes. Hvorfor kommer ikke Frende opp med bedre tilbud etterhvert, slik som banken med renten. Savner dette fra alle selskap...
Hei, når du har vært kunde hos oss i tre år går prisen automatisk ned med fem prosent - lojalitetsbonus kaller vi det!
Ser at Frende nå er dyrere en andre selskap og velger å ta en runde på dette.
Får god hjelp og anbefalninger. Har en bra rådgiver.
Ikkje særleg billeg, dårleg kundebehandling. Forsikringa dekker lite i forhold til tidlegare forsikringsselskap eg har hatt. Det er spesielt i personforsikringer eg har dårlege erfaringer.
Dette er noe av det verste selskap jeg har opplevd som kunde. Her er det ingen som hjelper deg når uhellet er ute, måtte avbryte ferien min for å selv berge hus og hjem, dem ville ikke hjelpe før saken var avklart. Men dem var veldig tydelig på at det var MIN plikt å hindre følgeskader. Dem tar ALDRI kontakt med med deg gjennom saksgang. Tar nesten én mnd før dem svarer på henvendelser. Har du tilleggsopplysninger som motbeviser deres påstander, er dem ikke interessert i å se på disse. Selv om det er rapporter i fra fagekspertise. Nei dette selskapet anbefaler jeg ikke til noen. Har selv sagt opp 12 forsikringer, familie og venner som bruker Frende er nå i ferd med å gjøre det samme, nå som dem ser hvordan dem behandler kundene sine. Vilkårene for bolig er heller ikke noe bra, selv med + forsikring. Les klausulene nøye i vilkårene.
Enkelt og effektivt skadeoppgjør. Ingen unødvendige spørsmål.